madah pujangga

berputus asa ibarat gagal sebelum gagal...percayalah walaupun masa sudah semakin singkat, namun masih belum terlambat untuk memulakan langkah....^_^

Tuesday, October 26, 2010

dinamik

pergh..tajuk mcm ape je....mcm educated sngt la pulak kan....sebnrnya aku nk ckp ni je, perangai manusia mmg berubah2 kan??...haha...akulah tu...x leh nk tetap ngan satu perangai...kadang-kadang sakit hati gak dengan diri sendiri... aku nk pukul diri sendiri kan...Islam cakap x baik pulak menzalimi diri sendiri...jadi aku kena guna konsep bersabar dan redha...hihi....

tu bukan isi utama pun...tajuk pun x de kaitan ngan isi penting yg aku nk smpaikan...ko ingat aku nk tulis karangan bm??..ikut aku la nk tulis ape pun kan...haha....(kerek giler)....

actually, aku duk perhati kwn2 aku punya status kat fb...macam2 ada...aku punyer status pun mcm tu jgk la agaknya,,,,ade yg emosi, ade yg duk jiwang, ada yg bg pengisian ilmu dan yg pasti ade juga status yg mengarut x tentu pasal..haha,...ntahlah nak dekat ngan exam ni, masing2 duk wat luahan hati lah kat fb tu...ape yg aku nak cuba smpaikan ni??..haha...aku pun x tahu...merepek sudah...

abaikan saja repekan aku tuh...x bermanfaat langsung...

lepas aku tgk balik entry2 aku sebelum ni, SAH aku mmg seorang yang emosi...dah pndai sensetip wa ckp lu...mak aii...tanak la mcm ni..emosi2 pebende la....nonsense...dah, mulai hari ni, azam aku: no more emosional...

insyaAllah...aku tahan lah ape2 je yg aku nk marah tu....x yah nk luah kat sini la...kan org ckp aku suka cari gaduh lak kan??...sape pernah gaduh ngan aku angkat gigi.....haha..bangang...try to improve myself to the better way...huahuahua..

No comments:

Post a Comment