madah pujangga

berputus asa ibarat gagal sebelum gagal...percayalah walaupun masa sudah semakin singkat, namun masih belum terlambat untuk memulakan langkah....^_^

Tuesday, October 19, 2010

Buddies~

yeah...done 1 assignment tonight...sy happy..=)..

actually i'm not so happy..
kau hancurkan aku dengan sikap mu,
x sedarkah ko telah menyakiti ku???

kenapalah aku boleh bad mood ari ni..x faham aku...21 thun aku hidup atas bumi yang panas ni, x pernah2 nk bad mood kejadah ni...mungkinkah pengaruh org??...asyik nk slhkan org je aku ni...x de pilihan sangat dah ke??...x tahulah sy...

kwn2...ntahlah....

dear buddies,

   For things I did wrong,
   For words which might hurt,
  For jokes u can’t take and
  For advise u can’t accept,
  1001 apologies….

aku cuma insan biasa...mengorak langkah memacu jalan...biarpun halangan datang menghalang, aku masih lagi insan yang lemah..... sokonglah aku, pandulah aku agar aku mampu sampai ke satu destinasi yang pasti. aku mahu kuat..!!!...

No comments:

Post a Comment