madah pujangga

berputus asa ibarat gagal sebelum gagal...percayalah walaupun masa sudah semakin singkat, namun masih belum terlambat untuk memulakan langkah....^_^

Thursday, August 19, 2010

ngantuk + lapar = bengang

aiya, ape la nak jadi...ni aku nk bagi ceramah mengarut pagi2 buta ni...astaga...punya la aku xcited nk wat blog aku ni jd lawa skit (ni semua kes terkantoi mlm td la ni, huwaaaa)..nape semua ini berlaku tanpa kesediaan bersedia aku, pastu ntah ape2 yang jadi ntah smpai aku terpaksa buang balik ape2 gadget yang aku letak sebelum ni...ni dah pukul 4.50 pagi, haruslah aku nak marah kan??..ape ke bagus sgt aku ni sampai x tido2 lagi waktu ini ni.. tahajud ke??(angan2 smpai sudah)..hmm, astaga,,,.sebabnya hanya satu: blog ni bengong..TITIK..

aku memang ngantuk. tapi kenapa mata aku degil??opss...bukan mata...tapi hati...last2 aku buat kputusn tunggu aje la nasik masak...sahur dulu then selesaikn subuh....pastu membuta la suka hati...hmm, ye!..aku tahu aku salah...tido lepas subuh, dah sah2 lah menambahkan lagi kebengapan otak aku yang memang tersedia hebat bengap ni. gi mana inih??...

No comments:

Post a Comment